Politica de Livrare, Retur și Garanție
Livrare
Transportul este gratuit doar pentru comenzi în anumite localități și orașe.
Livrarea comenzilor se face prin parteneri proprii sau curier rapid.
Puteti urmari starea livrării accesând link-ul comenzii primit pe email.
În cazul în care nu ați primit email-ul de confirmare al comenzii vă rugăm să ne contactați la comenzi@magazinuldeflori.ro sau prin formularul de Contact.
Retur
Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Procedura de retur:
1. Puteti returna doar produsele care nu sunt perisabile si / sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da.
2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Aerogarii 18, sector 1, Bucuresti, prin orice curier doriti.
3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.
4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
5. Coletul trebuie trimis la sediul Magazinul de Flori in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.
Garanția produselor
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
Termenul de garanție comercială a produselor începe la data menționată în factura fiscală care atestă vânzarea.