Politica de Livrare, Retur și Garanție

Livrare

Transportul este gratuit doar pentru comenzi în anumite localități și orașe.
Livrarea comenzilor se face prin parteneri proprii sau curier rapid.

Puteti urmari starea livrării accesând link-ul comenzii primit pe email.

În cazul în care nu ați primit email-ul de confirmare al comenzii vă rugăm să ne contactați la comenzi@magazinuldeflori.ro sau prin formularul de Contact.

Retur

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Procedura de retur:

1. Puteti returna doar produsele care nu sunt perisabile si / sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da.

2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Aerogarii 18, sector 1, Bucuresti, prin orice curier doriti.

3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre dumneavoastra.

4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

5. Coletul trebuie trimis la sediul Magazinul de Flori in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.

Garanția produselor

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Termenul de garanție comercială a produselor începe la data menționată în factura fiscală care atestă vânzarea.

Va multumesc, destinatara a fost incantata. Va recomand cu mare drag.
Ileana Stancescu, 22 Ian 2022
Felicitari Si florile si tortul au fost foarte bine apreciate, ca si promtitudinea livrarii. Un serviciu desavarsit si o prezentare de exceptie.
Florin A, 6 Ian 2022
Buna ziua, o sa las multumirile la urma, pentru ca simt nevoia sa ’ma explic’ pentru motivele care ma indeamna sa va felicit si totodata sa va multumesc pentru tot. La prima surpriza n-am indraznit sa cred decat ca-i o intamplare ca ati participat activ la o surpriza mai ’complicata’ din cauza kilometrilor pana la destinatar. Dar am fost multumita sa constat ca zambetul mamei vi s-a datorat intr-o oarecare masura si dumneavoastra. Acum, asteptarile mele, si totodata emotiile erau mult mai mari.... era (trebuia sa fie) o surpriza deosebita, genul ala de surpriza care ’te lasa fara cuvinte’ si era ’vital’ sa ma ajutati si o pun in practica asa cum am gandit-o cu mult inainte sa se intample. Sambata nu stiu cine e avut emotiile mai mari, eu sau ’surprinsul’, tot ce stiu este ca linistea mi s-a asternut in momentul in care m-ati sunat: ’livrarea s-a facut cu succes, iar secretul a fost pastrat’ :)) Pentru complicitate, pentru intelegere, si mai ales pentru bucuria de a ma ajuta sa aduc un zambet, VA MULTUMESC! O zi frumoasa,
Corina Murariu, 10 Mai 2022

Îți recomandăm